FILOSOFIE ŞI INTERPRETARE
[PHILOSOPHY AND INTERPRETATION] |
Cristian CIOCAN |
Geneza ideii de viaţă factică în scrierile tânărului Heidegger |
7-18 |
Ciprian JELER |
Quelques éléments préparatoires pour une théorie de l’interprétation chez Nietzsche |
19-34 |
Florin CRÎŞMĂREANU |
Onto-teologia şi rădăcinile sale la Martin Heidegger |
35-41 |
Dana ŢABREA |
The Conversational Paradigm of the Human World. Michael Oakeshott |
42-50 |
Horia PĂTRAŞCU |
Între trup şi suflet: darul lacrimilor şi fericita întristare |
51-59 |
Cristiana ARGHIRE |
Ethics and Politics |
60-65 |
INTERPRETĂRI ALE FENOMENULUI ARTISTIC
[INTERPRETATIONS OF THE ARTISTIC PHENOMEN] |
Christopher BARTEL |
Originality and Value |
66-77 |
Wolfgang WELSCH |
Philosophie und Kunst – Eine Wechselhafte Beziehung |
78-97 |
Hans R. V. MAES |
Love, Friendship, and Casablanca |
98-107 |
Antonela CORBAN |
Les allégories de la Sculpture de Klimt et les trois modalités de recherche de l’histoire chez Nietzsche |
108-117 |
Petru BEJAN |
De l’art-action vers l’action de l’art |
118-124 |
RECENZII [BOOK REVIEWS] |
Dana ŢABREA |
Francis Bacon sau despre violenţa senzaţiei (David Sylvester, Interviuri cu Francis Bacon. Brutalitatea realităţii, traducere din limba engleză şi note de Ion Ciornei, Editura Art, Bucureşti, 2010) |
125-127 |
Irina ROTARU |
Introspective and hermeneutic phenomenology? (James P. Reeder, The Theory and Practice of Husserl’s Phenomenology,second edition, Zeta Books, Bucharest, 2010) |
128-134 |
Camelia GRĂDINARU |
Lecţiile lui Wally Olins. Semnificaţii socio-culturale ale conceptului de branding (Wally Olins, Manual de branding, traducere de Ovidiu Miron, Editura Vellant, București, 2009) |
135 – 136 |
Cristiana ARGHIRE |
Cum se constituie Michel Foucault în câmpul cunoaşterii (Jean-Marc Mandosio, Longévité d’une imposture. Michel Foucault, Éditions de l’Encyclopédie, Paris, 2010) |
|